in

AdorAdor

Titus Antonescu, creator de conținut și participant la Chefi la Cuțite: „O zi din viața mea e haos, niciodată nu știu ce se petrece sau unde ajung și nu aș schimba nimic.”

Cred că majoritatea îl cunoașteți pe Titus Antonescu de la faimoasa emisiune „Chefi la cuțite”, unde a ajuns departe. Totuși, Titus este mai mult decât atât. Când a mers la preselecții era un ilustrator pasionat de gătit, iar acum, la puțin timp după finalizarea emisiunii, Titus este bucătar, creator de conținut, ilustrator și, poate mai important decât toate, este un om care iubește viața.

Am povestit cu Titus despre cum a fost experiența la „Chefi la cuțite”, despre cum arată o zi obișnuită de viața lui, dar și despre cele mai dragi colaborări pe care le-a avut de când a intrat în lumea online-ului.

Când și cum a început călătoria ta în lumea online-ului?

Cred că prima și prima dată când am început să postez în mediul online și să mă gândesc și la repercusiuni, ce anume vreau să transmit, când, cum, la ce oră și în ce mod, a fost în 2020 când am început să-mi promovez ilustrațiile. Ulterior am semnat cu Anna Goodson, agenția de ilustrații ce mă reprezintă și în prezent, iar mai apoi parcursul de la TV unde am descoperit total altă ușiță către lumea online-ului. Călătoria asta este una continuă și descopăr tot timpul câte ceva nou, așa că pot spune că a început înainte și continuă să fie ceva diferit pentru mine chiar și acum.

Cum a fost pentru tine experiența la „Chefi la cuțite”?

Experiența „Chefi la Cuțite” a fost pentru mine punctul care a schimbat traiectoria pe care voiam să o urmez 101%. Am plecat cu gândul că merg acolo pentru a face ceva nou și distractiv și am ajuns aproape de final și cu un job la Antena 1 pentru următorul sezon.

Pe lângă gătit, am învățat cum să te conectezi cu publicul și ce înseamnă să ai o prezență online, ce e acela styling și cum să lucrezi și pe partea de imagine, cum să gestionezi fiecare minut din zi pentru a-l fructifica și cum să te împarți în mai multe proiecte.

Pot spune că în urma emisiunii am o altă perspectivă în viață.

Cât de mult te-a ajutat o emisiune televizată să crești în mediul online?

Înainte de emisiune eram un ilustrator care avea undeva la 3 mii de urmăritori, majoritatea din domeniul artei. Pot spune că multe din proiectele pe care le-am obținut ulterior, contact cu branduri și urmăritori au fost în urma emisiunii și datorită ei.

Acolo a avut lumea șansa să mă cunoască și pe mine, cel din spatele lucrărilor, și am avut norocul să mă dezvolt și în altă direcție, în afara proiectelor artistice.

De ce ai simțit nevoia să devii mai activ pe canalele sociale?

Un prim pas care m-a făcut să devin mai activ pe social media a fost cerința publicului. Eu nu sunt un om care simte nevoia să posteze ceva anume sau care știe că „trebuie”. Pur și simplu când am început să mă deschid mai mult față de urmăritorii mei am primit foarte mult feedback pozitiv și lumea a vrut să vadă mai mult.

Acest lucru mi-a validat și mie anumite nevoi și am simțit că pot face din conținutul meu ceva mai mult decât o distracție.

Acum, te consideri mai mult bucătar sau creator de conținut?

Având în vedere că în timpul săptămânii încerc să fac conținut pentru online și să am o prezență atât în media, cât și la evenimente, dar în weekend-uri sunt constant prezent la cursurile de gătit unde predau copiilor, pot spune că ambele.

Uneori mă simt mai mult bucătar, uneori mă simt influencer, uneori mă simt ilustrator sau designer, uneori simt că nu vreau să fac nimic. Așa că da, mă definesc toate și în același timp niciuna.

Care sunt brandurile cu care ai avut cele mai frumoase colaborări și de ce?

Țin minte că primul brand care mi-a scris vreodată a fost Ballantines România, pentru a-mi trimite un colet. M-am gândit să fac ceva frumos cu el. Am gătit o friptură de vită în whiskey cu crustă de piper delicioasă și m-am simțit atât de important. A fost primul meu contact cu așa ceva!

Un alt brand cu care am avut contact, pe care îl ador și nu mă satur de el este Crocs, indiferent cât de mulți crocși am, nu-mi ajung, e distractiv și simplu, I like it.

 

Care sunt provocările unui influencer pe zona de cooking?

Cred că cea mai mare provocare pe cooking este să faci un produs finit care arată impecabil, e ușor de făcut, dar în același timp cool și nou și wow, nu e plictisitor de gătit sau prezentat, trebuie să fie ceva cu care să poți relaționa chiar dacă nu e mâncare.

Cum arată o zi obișnuită din viața ta?

O zi din viața mea e haos, niciodată nu știu ce se petrece sau unde ajung și nu aș schimba nimic, I love it. De la machiat până la design, o ilustrație rapidă, facem un unboxing, filmăm ceva repede, fac și de mâncare, fac și niște haine, plec la un eveniment, până la zilele când doar ud florile și nu vorbesc cu nimeni. O zi din viața mea nu trebuie să arate, trebuie să fie doar.

Ce faci în timpul liber și care sunt preparatele pe care le gătești cel mai des?

Timp liber? Timpul meu liber este când lucrez, dar lucrez la ceva ce este mai mult distractiv și mai puțin greu și mă mint singur că este timp liber. Iubesc să fac poze pe film, să călătoresc, să documentez tot ce fac, să am un mic istoric al meu cu polaroide pentru că îmi e frică că o să uit ce fac fiindcă sunt prea multe.

Îmi place să gătesc cu prietenii și să îi chem la mine să mâncăm și să bârfim, cel mai des cred că fac dulciuri, asta e cerința. Am făcut doar săptămâna asta de 3 ori banana bread, deci…

Cum îți planifici conținutul pentru online?

Conținutul meu pentru online este tot timpul ceva spontan, ceva ce simt pe moment că merge, ceva ce mă face pe mine să mă simt bine și productiv atunci. Niciodată nu am avut un plan, poate ar fi bine să existe, dar nu acum. Nu prea îmi place să fac planuri pentru că nu le respect.

Ce planuri ai in calitate de creator de conținut?

Dar ca bucătar? Pe viitor îmi doresc să cresc în online și să pot spune că ăsta e jobul meu. Momentan abia am obținut această „insignă” de creator de conținut și vreau să cresc. Vreau să am mai mult curaj să postez cu mine și despre mine și sunt tare curios ce urmează, I can’t wait.

Ca bucătar cred că următorul pas este diploma oficială, am ceva pregătit.

Numește-mi câteva cărți de cooking de care te-ai îndrăgostit de când activezi în acest domeniu.

Cred că singura carte de „cooking” pe care am deschis-o vreodată este cea a străbunicii mele. Nu este o carte de cooking, ci un caiet galben, vechi, care arată ca un papirus. Este singurul autor după care sigur nu dau greș urmând instrucțiunile. Este mâncare bună, autentică, unică și nu se compară cu nimic.

Cel mai important sfat pe care l-ai primit la începutul carierei tale în calitate de creator de conținut:

Ai grijă să rămâi tu, dacă ajungi altcineva o să-ți fie greu să cunoști persoana din oglindă.

Emoji-ul tău go-to:

🫶🏻

Cu ce gând îți dorești să rămână oamenii din comunitatea ta online după ce consumă conținutul pe care tu îl creezi pentru ei:

De la „la ce tocmai m-am uitat” până la „I can relate to that” până la „ador punct”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Ana Mușat, beauty influencer: „Provocările pot fi depășite cu pasiune, perseverență și autenticitate.”

Sînziana Sooper ne prezintă cele mai dreamy poze de familie din Londra