in

AdorAdor OMGOMG

Radu Apostu, creator de conținut: „Nu mi-a dat nimeni sfaturi la început. Am învățat totul singur.”

Radu Apostu creează conținut începând de dimineața, până seara târziu. Momentan lucrează full-time pentru o firmă la care se ocupă de conturile lor de TikTok. Începe la 9 și termină pe la 18, apoi ajunge acasă, se odihnește puțin sau merge o oră la sală, iar de la 20 și până pe la 22 se ocupă de conturile sale personale. Face postări, răspunde la comentarii sau face live.

Într-un moment liber de-al lui din zi, am povestit cu el despre ce implică întreaga lui activitate din momentul de față. 🙂

Cine este Radu Apostu, creatorul de conținut? Dar Radu, în viața de zi cu zi, în afara activității sale în calitate de content creator?

Sunt același om atât ca și creator de conținut, cât și în viața de zi cu zi. Asta pentru că în conținutul meu am inclus foarte mult personalitatea mea și interesele mele. Iar majoritatea ideilor au venit tocmai din viața de zi cu zi.

Când și cum ai devenit influencer? Ce înseamnă pentru tine acest job?

Am început să postez pe TikTok prin 2020, întâi pe contul @Fre3Fly. Acolo postam doar legat de muzică, pentru public din SUA și alte țări. Apoi întâmplător, am făcut un video și pentru România, care a prins mult mai bine.

Atunci mi-am dat seama că algoritmul te împinge mai mult în țara în care locuiești.

Așa că am continuat doar cu contul de România, am început să cresc, iar prima campanie ca și influencer am avut-o prin 2021. Pe atunci cred că aveam vreo 100.000 de urmăritori. Este un sentiment plăcut să influențez oamenii prin ceea ce am de spus 🙂

@radu.apostu

Bifa asta iti aduce bani, nu iti ia bani cum e cea de pe Insta! Hai sa te invat cum poti lua si tu bifa asta, si sa faci bani cu conturile tale de TikTok si Insta: Intai instaleaza aplicatia FameUp Apoi conecteaza-ti conturile de TikTok si Insta. Trebuie doar sa ai peste 500 de urmaritori. Asteapta sa primesti campanii, si cum iti apar, aplica imediat la ele. Eu am avut pana acum peste 100 de campanii cu firme mari si mici, printre care KFC, Kaufland, Lay’s, si multe altele. Ca sa cresti in nivel si sa iei bifa aceea, iti trebuie 24 de colaborari, o rata de finalizare de 95% si un rating de minim 4,8. Asta inseamna sa citesti cu mare atentie detaliile din campanie si sa tii cont de tot ce ti se spune acolo. Si mai ales sa postezi clipurile la timp, si sa nu abandonezi campania. Instaleaza acum FameUp si spor la treaba! *Video sponsorizat* #FameUp #GrowingWithFameUp #FameUpCreator #ContentCreator #InfluencerRomania

♬ Benjamins Deli – JRitt

Instagram sau TikTok? De ce? 😊

Cu siguranță TikTok! În primul rând pentru că asta este platforma care m-a facut cunoscut și unde am primit peste 10 milioane de like-uri la postări. Iar în al doilea rând pentru că pe TikTok totul este mult mai real și natural, pe când pe Insta majoritatea postarilor sunt foarte editate și planificate așa încât să dea senzația de perfecțiune.

Care sunt sursele tale principale de inspirație pentru crearea conținutului? Există vreun creator de conținut care te-a influențat în mod deosebit?

Viața mea de zi cu zi și societatea în care trăim sunt principalele surse de inspirație. Mă mai inspir și după trendurile momentului pe social media, însă de fiecare dată aduc și ceva personal la acel trend. Sunt mulți care doar preiau trenduri și le fac exact cum le-au făcut și alții, dar eu am încercat să merg cât mai mult pe idei originale.

 Cât de „simplu” este să creezi conținut de divertisment?

Nu este deloc simplu, mai ales dacă vrei să faci conținut original, și nu doar să copiezi trendurile. Nu știi niciodată dinainte dacă o idee va prinde sau nu, și atunci trebuie să îți asumi un risc. Poți să muncești ore întregi la un clip și să nu prindă deloc. Dar poți, de asemenea, să faci ceva rapid, în 5 minute, care să prindă super bine. Pe TikTok există și un factor de noroc și randomness.

 De ce este este important contentul de divertisment în viața unui consumator de Social Media?

Fiecare om are problemele și greutățile lui, fie că vorbim de un copil care a avut o zi nașpa la școală, sau de un adult care a avut o zi grea la muncă. Cu toții vor să se relaxeze în timpul liber și să evadeze din cotidian, iar aici intervine contentul de divertisment. Te face să uiți pentru un timp de probleme.

@radu.apostu

Scrie care îți place mai mult și cu ce piesă să mai fac? 🙂 #canromania #mira #theorose

♬ original sound – 🎵 Radu Apostu 🎵

Dacă ai putea să-ți definești comunitatea online printr-un singur cuvânt, care ar fi acesta? De ce?

Chiar am încercat pentru mult timp să găsesc o denumire pentru comunitatea mea, însă nu am reușit. Inițial am căutat ceva legat de muzică (asta a rămas o temă principală și pe contul de România), însă nu am găsit un cuvânt potrivit. Iar apoi mi-am diversificat conținutul, deci cu atât mai greu ar fi de definit acum doar într-un cuvânt.

Cum te raportezi la feedback-ul și la reacțiile comunității tale online? Cum gestionezi comentariile negative sau critice?

Încerc să țin cont de feedback-ul primit și să le ofer urmăritorilor ceea ce își doresc să vadă. Criticile constructive sunt bine venite și mă ajută să evoluez, dar uneori primesc și hate gratuit. Încerc să ignor pe cât posibil și să mă gândesc că omul acela nu are neapărat ceva personal cu mine, ci pur și simplu are o viață grea și niște frustrări adunate pe care le varsă pe internet.

Ai o echipă în spate sau faci tu toată treaba?

Eu fac toată treaba! 🙂

@radu.apostu

O să ne fie dor de vremurile când puteam desface dopurile de tot 😅😂

♬ greedy – Tate McRae

Ce satisfacții vin la pachet cu această meserie? Dar provocări?

Cea mai mare satisfacție este atunci când mă recunosc oamenii pe stradă, iar unii îmi cer să facem și o poză. Desigur că exista și satisfacții materiale, atât bani și produse gratis, dar și acces la diverse evenimente.

Tot astea sunt și provocările. De exemplu, am zile când nu mă simt prea bine și parcă nu aș vrea să mă recunoască nimeni. Dar indiferent de zi, nu am refuzat niciodată o poză cu cineva sau să schimbăm două vorbe.

Provocări sunt și pe partea financiară, mai ales dacă vrei să trăiești doar din asta. Sunt luni bune, dar sunt și luni mai slabe în care ești stresat că nu ai bani destui.

În era digitală, conținutul online poate ajunge la un public global. Care consideri că sunt beneficiile și dezavantajele acestei expuneri pe scară largă?

Marele avantaj este desigur faptul ca poți face milioane de vizualizări și poți ajunge la oameni din toată lumea. Poți ajunge și să ai milioane de urmăritori, dar asta nu înseamnă că vei face și mai mulți bani… depinde cum monetizezi.

Dacă faci lives, atunci poți primi cadouri și de la străini. Dar dacă te bazezi pe campanii de influencer marketing, atunci va fi mai greu să le obții. O firmă, de obicei, targetează oameni dintr-o anumită țară, sau chiar dintr-un anumit oraș. Dar tu, dacă ai oameni de prin toate țările, atunci asta nu ajută deloc acea firmă.

@radu.apostu

Tu ai știut? Mă poți urmări pentru mai multe curiozități muzicale 😁 #stiaimelodia #curiozitatimuzicale #privireata #alinaeremia

♬ Balkan Mamaliga – Phonky Memes

Ce planuri ai pentru viitor?

Îmi doresc să cresc în continuare, atât pe TikTok cât și pe Youtube, Instagram, și Facebook. Sunt activ pe toate platformele, așa că vă aștept cu un follow pe fiecare (mă găsiți cu numele Radu Apostu peste tot).

Îmi doresc de asemenea să adun bani pentru aparatura de DJ și să fac mai des live-uri pe TikTok în care să pun muzică. Și nu în ultimul rând, să ajung într-o agenție de influenceri de unde să obțin colaborări interesante cu branduri mari.

Cel mai important sfat pe care l-ai primit la începutul carierei tale în calitate de creator de conținut: Din păcate nu mi-a dat nimeni sfaturi la început. Am învățat totul singur, din mers.
Emoji-ul tău go-to: 😄
Cu ce gând îți dorești să rămână oamenii din comunitatea ta online după ce consumă / interacționează cu conținutul pe care tu îl creezi pentru ei: Fie să rămână cu o informație nouă și utilă, fie cu un zâmbet pe buze.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Un comentariu

Shopping pe About You Outlet, cu Andreea Agape 👗

Sfaturi în relații cu creatoarea de conținut Andreea Agape 💜