in ,

AdorAdor

Mario Roșu, creator de conținut și TikTok Star: „Astăzi creez conținut și pentru mine, nu doar pentru urmăritorii mei.”

Efervescent, autentic și plin de umor, Mario Roșu, sau Mario the Red, este unul dintre creatorii de conținut din România care au evoluat odată cu aplicația TikTok.

Am stat la o bârfuliță online, cu note serioase, cu Mario care, în stilul său distinctiv, ne-a dat mai multe detalii picante despre evoluția sa personală și profesională de când a început să posteze constant online, cum a reușit să rămână true to himself după ce a prins mai multă vizibilitate și dacă, sau nu, a contribuit zodia sa la succesul său de astăzi.

Mario, ai început să postezi prima dată conținut pe platforma TikTok în 2019. A trecut ceva timp de atunci, ce te-a motivat să continui să creezi conținut în online-ul românesc?

M-am luptat puțin cu nostalgia până să răspund la întrebarea asta. De fiecare dată când nu postez, mă gândesc la fetele mele care așteaptă un clip în care le mai dau un sfat, în care mai bârfim pe cineva.

Cred că ăsta e răspunsul.

Comunitatea mă motivează să postez și faptul că știu că e un safe place. Simt că orice aș spune sau face, se găsește cineva care să-mi arunce un comentariu cu „Slay Mario”. Sunt convins că, dacă nu ar fi existat fetele mele, m-aș fi oprit din postat de muuult.

De la primele interacțiuni cu online-ul și până în prezent, cum simți că ai evoluat profesional, în calitate de creator de conținut? Dar personal?

Hmmm, cred că la începuturile mele, dat fiind faptul că erau și începuturile aplicației, nu țineam neapărat cont de ce postez. Voiam să fie cât mai mult content pentru cât mai multă lume, un fel de: „Vă pun eu clipurile și vă alegeți voi ce vă place :))”.

Plus că, pe atunci, mă luam foarte mult în serios, real, nu știu dacă asta e bine sau rău, dar pentru mine s-a dovedit că luatul în serios nu e cea mai bună ipostază în care mă pot afla. Între timp, lucrurile s-au schimbat, azi sunt mai încrezător în ce spun, fac, îmbrac, în cum scriu, în cum gândesc ș.a.m.d.

Am evoluat foarte mult de atunci, m-am mutat din provincie la capitală, mi-am cultivat universul de discurs, am mai citit doua-trei cărți, am schimbat cercurile sociale. Long story short, m-am mai cizelat și eu. Acum râd la alt tip de glume, dacă înțelegi ce vreau să zic.

Și cel mai important în calitate de content creator, astăzi creez conținut și pentru mine, nu doar pentru urmăritorii mei.

Care este platforma de social media cu care rezonezi cel mai mult în momentul de față? De ce?

Sunt un consumator foarte mare de YouTube. Aici găsesc tot ce vreau pentru toate personalitățile mele. Conținutul de pe YouTube e nefiltrat, nu e construit să fie viral, e mai nișat, mai autentic și cred că de asta îmi place așa mult aplicația.

Cum a reușit Mario Roșu să rămâne autentic după ce a început ușor-ușor să devină din ce în ce mai cunoscut?

Să știi că m-am pierdut de multe ori. E greu să rămâi autentic când nici tu nu știi cine ești. Mai iau o pauza din când în când si mă întreb cine sunt. După ce am un dialog eu cu mine, îmi vine ușor mintea la cap.

Un element care dă o notă de originalitate conținutului tău, este chiar personalitatea ta efervescentă. Cum ți-ai descrie tu personalitate în trei cuvinte?

Persiflantă. Jovială. Zăpăcită.

Știu că atunci când creezi conținut te inspiri din experiențele prietenelor tale. Dar sunt experiențele lor un izvor nesecat de inspirație?

Eu sper ca izvorul ăsta să nu sece niciodată. Nu e vreun secret faptul că prietenele mele au o viața muuuuult mai interesantă decât a mea. Eu particip pasiv la experiența lor cu viața și mi se pare incredibil. Intru în contact cu foarte multe femei care ajung, mai târziu, să-mi devină prietene și, deci, să îmi și povestească experiențele lor de viața. E un cerc vicios aici cu toate conotațiile pozitive. Le iubesc din tot sufletul și sper ca acest izvor să aibă din ce în ce mai mulți afluenți.

Întrebarea roșie: Curiozitatea mea este ce zodie ești? Și cum crezi că îți influențează zodia ascensiunea profesională?

Ce zodie crezi că sunt ? :))) Scuze, nu mă pot abține nicăieri. Dar ca să revenim, sunt scorpion.
Și dacă e un lucru cu care se nasc scorpionii, lucrul ăla e ambiția. Nu sunt ferm convins că succesul profesional e influențat într-un fel sau altul de zodii, cât de muncă, talent și noroc. Eu aș lasă zodiile să-și facă de cap pe partea sentimentală, acolo se pricep ele cel mai bine.

Care este colaborarea cu un influncer român care ți-a plăcut cel mai mult, sau un brand? Și de ce?

Nu vreau să par pick me, dar nu am colaborat până acum cu foarte mulți influenceri români.

Îmi e greu să îi integrez în clipurile mele. Dacă nu ești din filmul meu, nu o să aibă niciun farmec clipul, știu … (choose me, love me). Totuși, mi-a plăcut foarte multe ce am filmat cu Nana (Anamaria Trotea) pentru Haita de Acțiune. Are zvâc fata.

Referitor la branduri, am adorat să lucrez cu L’Oreal Paris. Foarte bună comunicarea cu ei și, un mic spoiler, probabil nu ați apucat să vedeți încă, dar colaborarea cu Splend’or este încă un proiect foarte drag sufletului meu.

Cu ce creator de conținut ți-ai dori să colaborezi în viitor din România? Dar de la nivel internațional?

Am pus ochii pe câțiva creatori cu care am și vorbit de altfel, dar nu vreau să stric surpriza. Cu toate astea, mi-ar plăcea foarte mult să filmez cu MARILU. Suntem nebuni amândoi, în cel mai bun sens, plus că, Mario Roșu x Marilu e direct headline, titlu de revistă!!!! 😉

Internațional, gândesc măreț, într-o bună zi o să savurez din plin o bârfă cu Jeffree Star, presimt. P.S: probabil o să ne plângem de milă unul celuilalt că ne-am luat cancel.

Care este un aspect care îți displace la a fi creator de conținut?

Comunitatea de creatori.

Spațiul online este unul benefic, dar și foarte toxic în același timp. Cum ai gestionat tu hate-ul din online?

Sincer vorbind, nu m-a afectat niciodată hate-ul. Oamenii sunt liberi să judece, și eu judec lumea, nu prin comentarii pe aplicații ce-i drept, dar o fac. Atâta vreme cât nu-mi dau să mănânc sau nu-mi plătesc facturile, părerea lor nu contează pentru mine.

Fără a intra în discuții prea serioase. Care sunt obiectivele tale de viitor, pe termen scurt sau mediu?

Îmi doresc să trăiesc în armonie cu mine și persoanele din jurul meu. Vreau să-i arat vieții că o iubesc la fel de mult cum mă iubește și ea pe mine.

Cel mai important sfat pe care l-ai primit la începutul carierei tale în calitate de creator de conținut:

Nu-mi aduc aminte primul sfat, dar o să ți-l spun pe cel mai important. Mi l-a dat chiar Antonia, nu mai știu în ce context, dar mi-a recomandat să nu mă iau niciodată prea în serios, să fiu natural cât de mult pot. Și sfatul ăsta îl dau si eu mai departe la rândul meu.

Emoji-ul tău go-to:

😆

Cu ce gând îți dorești să rămână oamenii din comunitatea ta online după ce consumă conținutul pe care tu îl creezi pentru ei:

live laugh love mario roșu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

GIPHY App Key not set. Please check settings

https://likez.ro/sabin-streza-creator-de-continut-sper-ca-oamenii-sa-se-regaseasca-in-videoclipurile-mele-si-sa-le-aduca-macar-un-zambet-pe-buze-indiferent-de-cum-a-fost-ziua-lor

Sabin Streza, creator de conținut: „Sper ca oamenii să se regăsească în videoclipurile mele și să le aducă măcar un zâmbet pe buze, indiferent de cum a fost ziua lor.”

Diana Andone, creatoare de conținut și make-up artist: „Am reușit să promovez zona de beauty cu succes în România prin faptul că am încercat întotdeauna să prezint machiajul ca pe o formă de artă.”