in ,

AdorAdor

#DoveAiIncredereInTine: Dove vorbește despre trendurile toxice de pe social media care afectează tânăra generație de femei din care faci și tu parte

Hey, hey, dear Gen Z reader!🧚‍♀

În articolul de astăzi aduc pe masa de discuții o campanie care a fost recent lansată, în luna octombrie a anului 2023, cu ocazia Zilei Internaționale a Fetelor, și care merită mai multă vizibilitate, dincolo de perioada limitată pe care o presupune o campanie.

1 din 2 fete afirmă că sfaturile toxice de înfrumusețare din social media îi afectează încrederea în sine. – site-ul oficial Dove România

Statistici care nu ar trebui să te surprindă, întrucât ești tot mai prezent pe rețelele sociale și inevitabil ești expus la trenduri toxice, care îți influențează, sub o formă sau alta, încrederea de sine și percepția asupra propriei imagini corporale.

Pe această cale, brandul de îngrijire Dove, care a mai întreprins ințiative similare, a creat programul „Ai Încredere în Tine”. Acesta pune la dispoziție un ghid în 4 pași, conceput alături de Dr. Phillippa Diedrichs, cu scopul de a-i ajuta pe părinți să discute mai ușor cu tinerii despre sfaturile toxice de frumusețe.

Pe rețelele sociale, unde sunt cele mai prezente și perpetuate standarde nerealiste de frumusețe la ora actuală, sub hashtag-ul #DoveAiIncredereInTine, a îndemnat creatori de conținut, și nu numai, sub un parteneriat plătit, să pomoveze un mesaj pozitiv comunității lor.

Vezi cine s-a alăturat inițiativei în online!⬇️

Mara Oprea (dansatoarea, pianistă și creatoare de conținut)

În contextul acestei postări, vreau să subliniez campania #FărăSfaturiToxice, care ne amintește să nu acceptăm sfaturi din online care ne fac să ne simțim nesigure sau inferioare. Să celebrăm astăzi, să ne bucurăm de tot ceea ce avem în jur și să ne susținem reciproc în fiecare pas pe această frumoasă călătorie a încrederii în sine! ❤️👧🌟

 

View this post on Instagram

 

A post shared by M A R A O P R E A (@mara_doriana)

Yoyo (creatoare de conținut)

Lucky me. Lucky me ca am avut o mama care a stiut intotdeauna sa imi ofere incredere in mine. O mama care a fost acolo si m-a sustinut, care mi-a spus de mica sa am incredere in cine sunt – atat fizic, cat si psihic. Am o relatie speciala cu mama, insa stiu ca nu toata lumea poate spune la fel.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by yoyo (@__y.o.y.o__)

Tematica campaniei abordate de Dove este una de actualitate și necesară de deschis într-o societate care acordă mai puțină atenție impactului pe care îl pot avea perpetuarea trendurilor nerealiste de frumusețe asupra generației de tinere femei din care faci și tu parte. Felicitări, Dove și creatorilor de conținut care au luat parte!👏

Tu ce părere ai de inițiativa brandului Dove? Lasă-mi părerea ta în comentarii!👇

Dacă ai dorințe pentru alte articole asemănătoare, dă-ne un pont aici.💖

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Tati Part-Time – Tot ce trebuie să știi despre filmul care va avea premiera luna viitoare

Știai că Mario Fresh și Alexia Eram au fost despărțiti două luni? Vezi aici