in ,

AdorAdor

Diana Andone, creatoare de conținut și make-up artist: „Am reușit să promovez zona de beauty cu succes în România prin faptul că am încercat întotdeauna să prezint machiajul ca pe o formă de artă.”

Diana Andone este o creatoare de conținut apreciată din sfera beauty de la noi. Cu o experiență de 6 ani ca make-up artist, Diana vede machiajul ca pe o artă, o formă de comunicare, o terapie, pe care îl și promovează ca atare comunității de 171k de urmăritori de pe TikTok.

În cadrul acestui interviu, am povestit puțin cu Diana despre începuturile ei în calitate de content creator, fiind concomitent și make-up artist, preconcepțiile societății românești cu care s-a confruntat la început și pe parcursul activității sale, precum și criteriile după care își alege colaborările cu brandurile de beauty.

Diana, de unde a pornit pasiunea ta pentru machiaje și ce te-a determinat să devii influencer de beauty?

Pasiunea pentru machiaje a existat dintotdeauna, încă de la o vârstă fragedă când împrumutam din cosmeticele mamei mele. Aceasta a continuat cu dorința de a deveni mai bună și a cunoaște cât mai mult, motiv pentru care, în 2018, am făcut și un curs de bază. Atunci a fost momentul în care am decis drumul pe care doresc să îl urmez, și anume acela de a fi make-up artist – meseria pe care o practic deja de 6 ani.

Pasiunea pe care o aveam și pe care încă o am pentru make-up, m-a determinat să împărtășesc în online diverse machiaje, tehnici, trucuri, provocări. Prin urmare, în modul acesta am și devenit influencer de beauty.😊

Care este platforma de socializare cu care consideri că conținutul tău rezonează cel mai mult în momentul de față? De ce?

Platforma de socializare cu care conținutul meu rezonează cel mai mult este aceeași care mi-a oferit ocazia și oportunitatea de a fi creator de conținut în toată regula: TikTok.

Acolo am fost întâi văzută și auzită de un număr impresionant de oameni, și reprezintă locul în care pot fi eu, autentică, așa cum sunt în viața de zi cu zi, fără rețineri sau inhibiții.

Ținând cont de contextul cultural românesc, care este o preconcepție cu care te-ai confruntat de când ai devenit influencer de beauty?

Comentariile precum „Arăți mai bine fără machiaj”, „Nu înțeleg de ce te mai machiezi. Ție nu îți trebuie machiaj” reprezintă o preconcepție în opinia mea. Unii oameni nu au experimentat și nu privesc machiajul ca pe o formă de manifestare artistică, de terapie, de eliberare sau nu înteleg faptul că poate să reprezinte un hobby, un job sau o pasiune pentru alții. „Să arăți bine” este doar un plus, pe lângă multe alte beneficii și emoții pozitive cu care te încarcă un „banal” machiaj. 🙂

Ai primit până în momentul de față critici negative cu privire la aspectul tău? Dacă da, cum le-ai făcut față?

Nu neapărat. Poate referitor la machiajele mai extra pe care le purtam în diverse clipuri, dar au fost foarte puține cazuri. Am avut și am norocul ca videoclipurile pe care le postez, să ajungă mereu la oamenii potriviți, deschiși la minte și care înteleg aria în care activez.

Atât la noi, cât și la nivel internațional, există dezbaterea aprinsă „Frumusețe naturală vs. Frumusețe prelucrată”. Cum reușești să promovezi zona de beauty în care activezi, dar în același timp să încurajezi dragostea și încrederea de sine a comunității tale?

Da, machiajul reprezintă un factor care aduce un aport considerabil la încrederea mea de sine, însă nu este unul crucial, fără de care nu m-aș mai simți confortabilă și bine în propria piele.

Motivul pentru care, cred eu, am reușit să promovez zona de beauty cu succes este faptul că am încercat întotdeauna să prezint machiajul ca pe o formă de artă, care pare fun și exciting atât pentru persoanele care știu să se machieze, cât și pentru cele care nu au abilități în sensul acesta.

Pentru ca un machiaj să iasă cu adevărat în evidență, pielea trebuie să fie foarte bine îngrijită. Care sunt pașii pe care îi urmezi în rutina ta de skin care?

Încă de când am aflat de principiul „less is more”, rutina mea de skincare s-a simplificat cu 90%. După foarte multe vizite la dermatolog, am înteles că tenul meu are nevoie de foarte puține produse pentru a-l păstra curat.

Rutina mea e formată din cleansing, cremă hidratantă pentru ten și cremă reparatoare pentru ochi. Acești 3 pași există atât seara, cât și dimineața. O dată sau de două ori pe săptămână, în funcție de caz, folosesc produse specializate pe acnee, întocmai pentru a o preveni.

Care sunt criteriile după care îți alegi colaborările cu brandurile de beauty?

Unul din cele mai importante criterii după care îmi aleg colaborările cu brandurile de beauty, este reprezentat de calitatea produselor. Dacă eu n-aș putea folosi produsele respective, atunci cu siguranță n-aș alege vreodată să le promovez.

Cu ce influencer de beauty ți-ai dori să colaborezi din România? Dar de la nivel internațional?

Din România, mi-ar plăcea să colaborez cu Alina Ceușan, iar de la nivel internațional cu Danielle Marcan.

Care este machiajul de care ești cea mai mândră până în momentul de față? Cât timp ți-a luat?

Vampire make-up transformation. Motivul pentru care sunt mândră de acest machiaj se datorează faptului că l-am purtat în primul meu brand trip, mai exact la petrecerea anuală de Halloween din Los Angeles, eveniment organizat de NYX Professional Make-up. A durat în jur de 2 ore și 30 de minute, timp în care l-am filmat și m-am bucurat real de tot procesul.

Care a fost un machiaj pe care ai încercat să-l recreezi, dar rezultatul a fost un real eșec?

Nu-mi amintesc exact un machiaj specific, însă știu sigur că a fost unul pentru Halloween. Am experimentat multe genuri de make-up până să îmi dau seama de faptul că rezonez cel mai mult cu machiajele glam.

Ai o go-to beauty routine sau un adevărat ritual pe care îl urmezi?

My go-to beauty routine este machiajul cu care mă simt cel mai confortabil și pe care îl port oriunde, atât la ieșiri, cât și la evenimente.

Este format din cremă hidratantă (pentru ten și de ochi), fond de ten, concealer, pudră, contur cremos, blush, eyeliner, mascara și brow gel.

Un beauty hack pe care l-ai învățat și este life changing?

Life changing pentru mine a fost când am reușit să învăț cum să îmi trasez linia de tuș în funcție de propriile trăsături. Eyeliner-ul a devenit parte din mine și reprezintă pasul fără de care nu îmi pot vedea machiajul complet.

Un beauty hack care a ajutat enorm în tot procesul de a învăța și a aplica corect produsul, a fost când am aflat de trasarea lui având ochii deschiși, nu închiși. Aceasta este una dintre cele mai mari greșeli când vine vorba de eyeliner. Aceeași linie de tuș poate părea perfectă cu ochii închiși, dar în acelasi timp deformată cu ochii deschiși. De aceea, aceasta trebuie trasată cu privirea drept înainte, în funcție de pliurile pe care le avem.

Cel mai important sfat pe care l-ai primit la începutul carierei tale în calitate de creator de conținut:

„Atâta timp cât investești timp, rămâi pasionat, muncitor și constant în ceea ce faci, rezultatele nu vor întârzia să apară.”

Emoji-ul tău go-to:

🥰

Cu ce gând îți dorești să rămână oamenii din comunitatea ta online după ce interacționează cu conținutul pe care tu îl creezi pentru ei:

Cu gândul că au învățat ceva util din conținutul meu.😊

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Mario Roșu, creator de conținut și TikTok Star: „Astăzi creez conținut și pentru mine, nu doar pentru urmăritorii mei.”

Claudia Preduca, creatoare de conținut și beauty enthusiast: „Mie chiar îmi place ceea ce fac și nu m-aș vedea făcând altceva.”