in , , ,

AdorAdor OMGOMG

Cum a fost la evenimentul de Crăciun organizat de Sephora Franța? Deni Elena ne ia cu ea în backstage

Anul acesta, Sephora România a selectat-o pe Deni pentru a reprezenta brandul la Sephoria, evenimentul anual de Crăciun, organizat de filiala franceză la Paris, în urmă cu o săptămână. Acolo, ea a avut șansa de a explora cele mai recente produse și tendințe din lumea frumuseții.

Experiența pare a fi una de vis, așa că hai să ne delectăm și noi puțin, măcar prin lectură, cu tot ce s-a întâmplat. 🙂

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Denisa Elena (@denielenaa)

Evenimentul s-a desfășurat în inima Parisului, la sediul central al Sephora Franța, și a fost organizat pe trei etaje, fiecare dedicat unei categorii distincte de produse.

Prima oprire pentru Deni a fost la secțiunea de îngrijire a pielii, unde a avut ocazia să descopere cele mai noi produse pentru îngrijirea feței, unde a rămas impresionată de varietatea produselor oferite.

Primele opriri

Cu entuziasm, Deni a trecut apoi la zona de make-up, un paradis pentru toți iubitorii de machiaj. Aici, a descoperit o gamă largă de produse și branduri, precum Tarte și Fenty, lăsându-se inspirată de nuanțe și texturi.

La Tarte, a aflat un truc ingenios despre cum să facă cadou două palete și să păstreze una pentru ea, ceea ce i s-a părut o idee strălucită. Tot în raionul acesta a avut și ocazia de a alege un ruj de la Make-Up by Mario, pe care l-a personalizat prin gravare cu numele său.

Nu încape îndoială, etajul pentru machiaje pare cel mai rewarding, până acum. 😉

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Denisa Elena (@denielenaa)

Branduri de top

De la a scana doar fiecare etaj, ea a trecut apoi pe la diferitele standuri ale brandurilor celebre precum Benefit, Anastasia Beverly Hills și Too Faced, fascinată de inovațiile și culorile vibrante ale produselor lor.

Cu un pas în zona de îngrijire a părului, Deni a explorat produsele de la Moroccanoil și Lacher, comentând despre beneficiile acestora pentru părul său blond.

O altă gamă de produse față de care a arătat interes a fost cea a brandului Drunk Elephant, apreciind accentul pus pe sănătatea tenului și naturalitate.

All about the connections

Deni a adăugat o notă personală la experiența ei, evidențiind momentele amuzante, hack-urile descoperite și interacțiunile cu mascote și reprezentanții de brand.

Evenimentul a fost, pentru ea, nu doar o oportunitate de a explora produse noi, ci și de a interacționa cu vibranta industrie de beauty, la nivel internațional.

Aventura la Sephora a fost pentru ea nu doar o incursiune în lumea produselor de înfrumusețare, ci și o călătorie fascinantă în magia Crăciunului, amplificată de bucuria descoperirii și a interacțiunii cu branduri de top.

@deni.elenaa Multumesc @Sephora Romania ♬ original sound – Deni Elena

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Cum a fost la petrecerea de Halloween organizată de NYX? Claudia Preduca ne povestește despre experiența ei la eveniment 👻

Jane Birkin ar fi iubit această mască hidratantă pentru buze