in ,

AdorAdor

Claudia Preduca, creatoare de conținut și beauty enthusiast: „Mie chiar îmi place ceea ce fac și nu m-aș vedea făcând altceva.”

Fără a arunca cu laude, Claudia Preduca este, cu adevărat, una dintre cele mai vizibile și îndrăgite creatoare de conținut din sfera beauty din România. Perseverentă, muncitoare și pasionată, Claudia postează constant machiaje creative care sunt urmărite de 877k urmăritori pe TikTok.

În exclusivitate, am povestit cu Claudia despre pasiunea ei pentru machiaje și de unde a pornit, ce creatori din sfera beauty urmărește și o inspiră să creeze conținut, cum interacționează cu comunitatea sa și cum o ajută să-și continue activitatea din online.

Claudia, machiajele tale sunt cu adevărat superbe. De unde a pornit pasiunea ta pentru machiaje și ce te-a determinat să devii influencer de beauty?

În primul rând, îți mulțumesc! Pasiunea mea pentru machiaje este prezentă încă de când eram mică. Mă uitam la toate tutorialele posibile de pe YouTube, deși nu m-am machiat până la 12 ani. Îmi plăcea doar să mă uit foarte mult la ele. La 12 ani țin minte că mi-am dat prima comandă de produse, dar nu pot să zic că mă machiam neapărat, mai mult mă mâzgăleam.

La 14 ani am început să mă machiez în adevăratul sens al cuvântului și, ulterior, la 18 ani am descoperit machiajul creativ care și în prezent este ramura mea preferată din make-up.

Ai urmat studii sau cursuri în domeniu? Sau, pur și simplu, ai adunat experiență de-a lungul timpului?

Am urmat un curs pentru makeup de beauty, deoarece într-un timp am vrut să am diplomă pentru a machia alte persoane, dar partea de machiaj creativ am învățat-o singură. După ce am terminat acel curs, mi-am dat seama că nu mi-ar plăcea să fac machiaje de evenimente și că mă atrage mai mult partea creativă, machiajele SFX (în engleză, „Special Effects Makeup” sau „SFX Makeup”). Mi-ar plăcea tare mult să urmez un curs de SFX, dar din păcate în Romania nu e foarte dezvoltată partea asta, așa că sper în viitor să mă înscriu la un curs în altă țară.

Cu siguranță, parcursul tău pe această nișă nu a fost unul ușor. Ai cunoscut numeroase ups and downs. Ce te-a impulsionat să continui?

Cred că pasiunea. Mie chiar îmi place ceea ce fac și nu m-aș vedea făcând altceva.

Când am început nici nu știam că poți câștiga bani din asta și nu a fost neapărat țelul meu. Acum că am reușit să îmi și câștig existența din asta este doar un bonus. Și dacă aș fi avut alt job, cu siguranță în paralel aș fi făcut tot asta. Un alt lucru care mă ambiționează să continui este comunitatea mea, bineînțeles. Sunt recunoscătoare pentru ei, mă minunează de fiecare dată cu reacțiile lor la videoclipurile și machiajele mele și mă încurajează foarte mult să continui.

Urmăritorii sunt impresionați de machiajele pe care le realizezi, dar, la fel ca oricare alt creator de conținut, ai avut parte și de comentarii negative. Cum ai preluat acest feedback și cum l-ai adus în favoarea ta?

Din punctul acesta de vedere, mă consider destul de norocoasă pentru că nu prea am avut parte de comentarii negative. Am mai avut, ca orice content creator, dar pur și simplu nu am cum să le bag în seamă. Dacă din 100 de comentarii unul este negativ, prefer să le prioritizez pe cele pozitive.

Ce ai recomanda unei persoane care își dorește acum să devină influencer de beauty?

Aș da sfatul pe care mi l-aș fi dorit și eu să îl aud la început și anume că nu contează câte produse ai, că nu ai cele mai scumpe produse sau cea mai bună cameră de filmat, atât timp cât ție îți place cu adevărat să faci asta. Doar apucă-te, iar rezultatele vor apărea pe parcurs.

Care sunt criteriile după care îți alegi propriile produse de makeup?

Chiar nu am un criteriu, folosesc și încerc tot felul de produse, de la cele drugstore și până la high-end. Atât timp cât îmi place, nu contează neapărat brandul.

3 produse de makeup care sunt nelipsite din trusa ta?

Blushul, cu siguranță, am dezvoltat o obsesie pentru el în ultimele luni. Glossul, de asemenea, nu ies din casă fara el, și mascara.

Ce creatori de conținut din sfera beauty urmărești din România, dar de la nivel internațional, și te inspiră?

Cred că urmăresc toți creatorii de conținut de beauty din România. Cum îmi apare cineva pe for you, am și dat follow. Îmi place să văd oameni care fac asta, iar, la nivel internațional, la fel, cum descopăr pe cineva nou, îl stalkeresc. Cel mai mult mă inspiră Holly Murray Makeup. Am avut și oportunitatea să o întalnesc în L.A. și este exact așa cum mi-o imaginam – super drăguță.

Care a fost machiajul care ți-a ridicat cele mai multe dificultăți? Dar cel care a durat cel mai mult?

Cred că cel mai greu machiaj de anul ăsta, ca să fie și actual, este cel de Halloween în care am încercat să mă transform într-un păianjen. A trebuit să îmi fac prosteticele singură, iar procesul a durat în jur de 3-4 zile.

Dintre machiajele pe care le-ai făcut până în momentul de față, care îți place cel mai mult? Și de ce?

Asta este cea mai grea întrebare pentru că eu sunt foarte critică cu mine, de aia cred ca nici nu am nevoie de hateri pentru că rolul ăsta e deja al meu. La fiecare machiaj găsesc ceva nelalocul lui, sau ceva care îmi displace, deci nu pot să răspund. Pe parcurs am învățat sa fiu mai indulgentă cu mine. În trecut făceam machiaje pe care nici nu le postam, tocmai pentru ca nu îmi plăceau. Cred că am în jur de 30-40 de machiaje nepostate.

Poți împărtăși trucul sau sfatul tău preferat de frumusețe pe care crezi că ar trebui să-l cunoască toată lumea?

Este un sfat din aria îngrijirii pielii. Spre exemplu, eu având ten gras, am crezut mult timp că nu trebuie să îl hidratez. Aveam impresia că aș înrăutăți situația, însă adevărul este că si tenul gras are nevoie de hidratare la fel ca orice alt tip de ten. Hidratarea este esențială.

Cu ce influencer de beauty ți-ai dori să colaborezi din România? Dar din afară?

Mi-ar plăcea tare mult să colaborez cu Holly Murray Makeup. Obviously, este preferata mea.

Cel mai important sfat pe care l-ai primit la începutul carierei tale în calitate de creator de conținut:

Nu am primit sfaturi când eram la început de drum, deoarece pe vremea aia era totul destul de nou și nu prea aveam cunoștiinte din domeniu care să mă ajute cu sfaturi.

Emoji-ul tău go-to:

🤍

Cu ce gând îți dorești să rămână oamenii din comunitatea ta online după ce consumă / interacționează cu conținutul pe care tu îl creezi pentru ei:

Creativitatea nu are limite.✨

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Diana Andone, creatoare de conținut și make-up artist: „Am reușit să promovez zona de beauty cu succes în România prin faptul că am încercat întotdeauna să prezint machiajul ca pe o formă de artă.”

O privire din culise: Vezi ce s-a întâmplat la evenimentul de lansare a Winter Burgerilor de la McDonald’s