in , ,

Cine este Irina Păun, creatoare de conținut digital: „Trust the process, adică lecția răbdării când ai viziunea rezultatului.”

Cine este Irina Păun, creatoare de conținut digital: „Trust the process, lecția răbdării când ai viziunea rezultatului”

Irina Păun a studiat Facultatea de Drept, dar s-a dedicat creării conținutului online. Am povestit cu ea, în acest interviu, despre faptul că de la nouă ani a început să realizeze conținut, într-un fel sau altul.

De asemenea, am aflat că are planuri mari cu Esthette, brandul pe care-l construiești, dar și că visează să călătorească destul de mult vara aceasta.

Citește articolul până la final și află cine este Irina Păun!

Cine este Irina Păun, creatoare de conținut digital: „Trust the process, lecția răbdării când ai viziunea rezultatului”

Irina, ne dorim să aflăm mai multe lucruri despre tine. Cum îți place să te descrii, ce studii ai urmat și ce îți place să faci în timpul tău liber?

Mă consider o fire pragmatică, dar am și o latură creativă și visătoare. Am terminat Facultatea de Drept, Universitatea din București, iar acum creez conținut online full-time. Cred că alegerile acestea reflectă cel mai bine cele două laturi ale mele 🤣 În timpul liber citesc, îmi plac mult romanele polițiste și călătoresc – mă deconctează și, în același timp, mă inspiră în ceea ce fac.

Ți-ai definitivat studiile în cadrul Facultății de Drept, Universitatea din București? Cum și de ce ai ales să urmezi cursurile în cadrul acestei facultăți?

Inițial m-a atras această facultate pentru că era un domeniu cunoscut. Aveam în jurul meu oameni care profesau și îmi plăcea, mai ales ideea de criminalistică.

Acum că am terminat facultatea, pot spune că este un domeniu complex. Nu este doar despre a acumula cunoștințe juridice, ci și despre dezvoltarea unei etici și unui mod mai complex de a gândi și de a te exprima.

Cum a fost îmbini cele două planuri, studiile și crearea de conținut online? Ce dificultăți ai traversat și ce te-a motivat să continui concomitent pe ambele paliere?

Deși îmbinarea celor două a venit natural, a fost o provocare și o motivație să mențin un echilibru: să fiu organizată și să muncesc pentru ceea ce îmi doresc.

Îmi făceam program în fiecare zi astfel încât să mă pregătesc pentru cursuri și, în același timp, să filmez ideile și proiectele creative pe care le aveam. Nu m-am gândit niciodată să renunț la vreuna dintre ele.

În sesiune era cel mai dificil, dar m-a ajutat faptul că am fost mereu sinceră. Nu încercam să „inventez” content sau să îmi caut activități doar că să am ce filma.

Dacă învățam zi și noapte pentru examene, postam și vorbeam despre asta, chiar dacă era același lucru în fiecare zi, asta era realitatea mea.

Ești o prezență relativ nouă în peisajul online românesc. Ce te-a inspirat să o iei pe acest drum? Și înainte de a începe să postezi constant, ai mai încercat să creezi conținut sub alte forme?

Chiar mă gândeam zilele trecute că, într-o formă sau alta, am creat conținut de când mă știu. La 9 ani aveam un blog de fotografie, atunci am primit cadou prima mea cameră digitală și eram fascinată.

La 12-13 ani aveam un canal de YouTube unde postam tutoriale pentru brățări din ață, în mare parte pentru prietenele mele (brățările prieteniei se purtau pe vremea mea ).  Când au început să ajungă la prea mulți oameni, m-am rușinat și l-am închis, apoi în liceu mi-am făcut iar un blog.

Eu am crescut cu YouTube și Tumblr, We Heart It, Pinterest. Nu mă uitam la desene, mă uitam la family vloggers din străinătate și cred că asta a contribuit la dorința mea de a crea conținut digital.

În timpul pandemiei, am început să postez dansuri, pentru că asta era pasiunea mea, apoi despre fotografie, practic contentul a evoluat odată cu viața și pasiunile mele. 

Cine este Irina Păun, creatoare de conținut digital: „Trust the process, lecția răbdării când ai viziunea rezultatului”

Ai lansat și business-ul Esthette, unde îți exprimi viu-colorat creativitatea în crearea unor bijuterii hand-made. De unde ți-a venit această inițiativă? Și cum vezi că a evoluat până în momentul de față?

Inițial nu găseam acest gen de accesorii, așa că le-am creat pentru mine. Apoi, când oamenii au început să mă întrebe de ele, a luat naștere Esthette. De asemenea, m-a bucurat și m-a motivat interacțiunea care s-a creat cu comunitatea mea, faptul că purtau ceva personalizat și creat de mine.

Acum fac un rebranding total al brandului Esthette, ce va fi relansat în luna iunie. Esthette nu va fi doar despre accesorii, vom reveni cu o gama mai largă de produse. Lucrez să creez ceva special, de la produs în sine până la experiența de cumpărare.

Ce pot spune momentan este ca muncesc de mai multe luni la acest proiect și acum este prima dată când anunț în online lansarea. 😌  Este un proces complet nou pentru mine, în care mă implic în totalitate.

Fiind în prezent o creatoare de conținut full-time, cu siguranță ai colaborat și cu branduri pe care deja le apreciai. Care a fost unul dintre aceste branduri și cum te-a făcut colaborarea să te simți?

În fiecare zi sunt recunoscătoare și fericită pentru oportunitățile pe care le am – de a lucra cu branduri pe care le apreciez și de a ajunge la atât de multe persoane.

Îmi amintesc de mine adolescentă, de entuziasmul și, câteodată, efortul prin care ajungeam să am produse de la aceste branduri. Unul dintre aceste branduri a fost Tommy Hilfiger. La fel de mult mă bucurau, pe partea de make-up, brandurile din grupul L’Oréal, pe care le folosesc de când am pus prima dată mâna pe o pensula de machiaj. 🥹

În calitate de creatoare de conținut, cum vizualizezi tu vulnerabilitatea? Și consideri că este un exercițiu de vulnerabilitate expunerea ideilor și a vieții personale în online?

Vulnerabilitatea este, pentru mine, despre a-mi accepta și exterioriza emoțiile în detrimentul fricii de a fi înțeleasă greșit sau de a fi rănită.

Cu toții avem momente de vulnerabilitate, dar cred că este nevoie de curaj să expunem asta fără „filtre”, în mediul online. Pentru mine, vulnerabilitatea în online încă este un proces, pe care îl îmbrățișez în ultima perioadă.

Vulnerabilitatea ne face umani, este emoție și îmi doresc ca prietenii mei din online să vadă această latură a mea și, în același timp, să le dau curajul de a o expune pe a lor.

Nu există o rețetă a succesului, dar, din punctul tău de vedere, care au fost acele elemente care au reușit să-ți consolideze o prezență vizibilă în online-ul românesc?

Cu siguranță faptul că nu am încercat niciodată să expun o realitate diferită de cea pe care o trăiesc.

De asemenea, cred că m-a ajutat perseverența și faptul că, prin ceea ce postez, încerc să ofer ceva comunității mele, o informație utilă sau interesantă, o parte din lucrurile pe care le văd și emoțiile pe care le trăiesc sau, pur și simplu, ceva despre care să râdă.

Cine este Irina Păun, creatoare de conținut digital: „Trust the process, lecția răbdării când ai viziunea rezultatului”

Ce filme, seriale sau cărți și-au pus amprenta asupra ta în ultima perioadă sau ți-au fost sursă de inspirație?

Pentru mine este foarte greu să urmăresc un film sau un serial. 🤣 Nu am deloc răbdare și foarte multe mă pierd pe parcurs, așa că prefer să citesc sau să ascult un podcast.

Acum citesc cartea „Gândește ca un călugăr”, de la Jay Shetty și o recomand celor care vor să își schimbe mindset-ul și stilul de viață. I-am urmărit aproape toate episoadele din podcast (On purpose with Jay Shetty) – mă aduce înapoi pe linia de plutire și mă ajută să corectez anumite reacții sau gânduri când o mai iau razna.

Unde ți-ar plăcea să călătorești anul acesta și de ce?

Iubesc să călătoresc. Sunt genul acela de om care face 30.000 de pași pe zi în vacanță. Pentru anul acesta m-am gândit la Portugalia, Grecia, Croația sau sudul Franței. Știu sigur că vreau să am o plecare la mare, la începutul verii. Să fie o vacanță în care doar stau la plajă și mă odihnesc, pentru că urmează festivaluri, proiecte mișto și nopți nedormite și vreau să încep cu bateriile încărcate. Am ales deja destinația, dar nu vă zic încă, o să vedeți…

De asemenea, îmi doream mult să mă întorc în Praga, unul dintre orașele mele preferate, și sunt fericită că o să am ocazia, chiar luna aceasta, într-un press trip.

Care este o lecție prețioasă pe care ai învățat-o despre tine de-a lungul timpului și ți-ar plăcea să o împărtășești cu noi?

„Trust the process”, lecția răbdării când ai viziunea rezultatului 😄

Care sunt obiectivele pe care ți le-ai setat atât pe plan personal, cât și pe plan profesional pentru acest an?

Pe plan personal îmi doresc să trăiesc multe experiențe noi, să ies mai mult din zona de confort. Profesional, am câteva colaborări la care visez ❤️. În același timp, îmi doresc tot mai multe campanii faine și creative. De asemenea, să relansez și să dezvolt brandul Esthette.

Cel mai important sfat pe care l-ai primit la începutul carierei tale în calitate de creator de conținut:

You do you.

Emoji-ul tău go-to:

În general merg cu  „:))” , dar și 😌 este folosit mult prea des.

Cu ce gând îți dorești să rămână oamenii din comunitatea ta după ce interacționează cu conținutul pe care tu îl creezi:

Îmi doresc să le transmit o energie bună, știți cum e vibe-ul acela pe care îl ai după ce te vezi cu o prietenă la cafea. 😌

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

GIPHY App Key not set. Please check settings

SAGA festival revine cu Rave Plane, Mainstage 360 și trei zone VIP. Cum va arăta anul acesta cel mai mare festival de muzică din București?

SAGA festival revine cu Rave Plane, Mainstage 360 și trei zone VIP. Cum va arăta anul acesta cel mai mare festival de muzică din București?

Cine este Mara Georgeanu, beauty influencer: „îmi place să ma distrez atunci când filmez content”

Cine este Mara Georgeanu, beauty influencer: „Îmi place să mă distrez atunci când filmez content.”