in ,

OMGOMG

Cine este Georgescu: „Trebuie să fii constant în această industrie ca să reușești.”

Georgescu postează conținut despre sneakers, și nu numai. La insistențele lui Selly, el și-a deschis canalul de Youtube, iar acum la patru ani diferență a reușit să adune comunități impresionante pe rețelele de socializare și o echipă formată aproape dintr-o mână de oameni care să-l ajute.

În cadrul acestui interviu, Georgescu ne-a povestit despre evoluția conținutului a cărui pionier este în România, fiind de mai bine de 10 ani dezvoltat în State, care sunt creatorii de conținut pe placul său din punct de vedere vestimentar și cum s-a simțit când le-a luat interviu lui 6ix9ine, DaBaby și NLE Choppa.

În primul tău videoclip postat pe Youtube, ai menționat că ți-ai deschis canalul la insistențele lui Selly. Acum la patru ani distanță, ești mulțumit că ai luat această decizie? Și cum crezi că ai evoluat pe parcursul anilor?

Da, sunt mulțumit în totalitate cu decizia pe care am luat-o, mai ales că în momentul de față se văd roadele celor 4 ani de muncă. De la un singur om care făcea absolut tot (adică eu), am ajuns la o echipă formată din 4 oameni, cu care lucrez împreună pentru a genera conținut pentru publicul meu (editat, filmat, idei).

Cui i se adresează conținutul tău? Și de ce crezi că acest tip de conținut a prins atât de bine în rândul publicului din România?

Conținutul meu se adresează oricui. Nu am neapărat un target specific, în afară de segmentul de vârstă, unde eu aș spune că se încadrează între 14–27 ani.

Sincer, nici eu nu mă așteptam să reușesc să ajung la un număr așa mare de oameni cu conținutul pe care îl creez. Am observat acum că toată lumea începe să consume acest tip de conținut, ceea ce mi se pare un lucru bun, mai ales că în State se face deja de mai bine de 10 ani.

Care este o greșeală pe care ai făcut-o la început de drum în calitate de creator de conținut? Și ce ai învățat din ea?

O greșeală majoră nu pot să zic că am făcut, dar pot spune că trebuie să ai mereu încredere în ceea ce faci și să fii constant în această industrie ca să reușești.

Chiar dacă uneori vizualizările nu sunt cele mai bune, trebuie să continui să faci conținut pentru a reuși.

Ești o prezență vizibilă pe mai multe plaforme de socializare. Din această experiență diversă, care crezi că este platforma cu care rezonezi tu cel mai bine și conținutul tău?

Clar și indiscutabil este YouTube-ul. Acolo mi-am format cea mai mare comunitate activă. Sincer să fiu nici nu sunt cel mai mare fan short content, dar trebuie să ne adaptăm la cerințele actuale.

Cât timp îți ia în medie să creezi un videoclip? De la idee creativă și până la execuția propriu-zisă?

În medie undeva la o săptămână durează tot procesul din spatele unui video: de la idee, la filmat, iar apoi la edit.

Ce îți place cel mai mult în ceea ce faci? Dar cel mai puțin?

Nu cred că e ceva ce să-mi placă mai puțin, dar cel mai mult îmi place interacțiunea pe care o am cu comunitatea mea în diferite locuri publice sau la evenimente, unde stăm de vorbă și ne cunoaștem mai bine.

Din punctul tău de vedere, ce crezi că conferă originalitate conținutului tău?

Originalitatea conținului mi se pare că este generată de omul care face conținutul.

Ai început mai multe serii pe canalele tale oficiale de social media, iar una dintre ele îmi place în mod deosebit. Mă refer la: „Care este cel mai bine îmbrăcat influencer? Dar cel mai prost?”. Din punctul tău de vedere, care este cel mai prost îmbrăcat influencer de la noi? Dar cel mai bine?

Mi se pare că fiecare creator de conținut are un stil aparte când vine vorba de haine. Nu pot să zic neapărat că vreunul se îmbracă prost. Pot doar să zic că anumiți creatori de conținut nu sunt pe gustul meu din punct de vedere vestimentar. Totuși, cei care îmi plac cel mai mult sunt: TheRealRed, Highman și Theo Zeciu!

Ce creator din România, sau de la nivel internațional, te inspiră când creezi conținut?

În general, mă mai uit la anumiți creatori de conținut din afară care creează conținut sneaker related, ca exemple aș putea spune că cel mai important creator de conținut care mă inspiră este Harrison Nevel.

Care a fost colaborarea cu un influencer/personalitate de pe Internet/celebritate/cântăreț care ți-a plăcut cel mai mult?

Clar, cea mai cool colaborare a fost cea cu 6ix9ine, DaBaby & NLE Choppa, fiind ceva unic și nemaifăcut în România. Faptul că am reușit să le iau un interviu, pentru mine a însemnat enorm, mai ales că este foarte greu să ajungi la niște nume mari de pe scena internațională de trap.

Să ne imaginăm că de mâine nu ai mai fi creator de conținut digital, cu ce crezi că te-ai ocupa?

Pe lângă crearea de conținut, eu am terminat și facultatea de Inginerie Medicală din cadrul UPB.

99% am să activez în acel domeniu, pe zona de distribuție de aparatură medicală și în cercetare.

Care este perechea ta de încălțăminte preferată la ora actuală? Și de ce?

Nu pot să zic că am o pereche preferată, dar cel mai mult în momentul de față port perechi de Jordan 1, care sunt unelele dintre clasicele sneaker game-ului încă din 1985.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Cine este, de fapt, Alexandra Balea? Această tânără și talentată femeie nu doar că impresionează pe podiumului ca fashion model, dar și încântă audiența online cu conținutul său captivant pe Instagram și TikTok.

Valentin Pop: Cine este iubita lui, Alexandra Balea?

Cine este Andreea Suciu: „Fii tu and the rest is white noise!”