in ,

OMGOMG

Chiara Ferragni răspunde scandalului legat de acțiunile ei caritabile false

Într-un univers în care influencerii și rețelele sociale domină, Chiara Ferragni, una dintre cele mai celebre figuri din lumea modei, a fost pusă sub lupă pentru acțiunile sale legate de caritate, care au fost considerate de către autoritățile de reglementare drept un adevărat „fiasco filantropic”.

O amendă usturătoare pentru Chiara Ferragni

Știrea a explodat când autoritățile de reglementare din Italia au impus o amendă de 1,075 milioane de euro, acuzând-o pe Chiara că a indus în eroare consumatorii cu privire la donațiile caritabile asociate vânzării unui pandoro de Crăciun cu marca sa.

În esență, oamenii au cumpărat prăjitura cu speranța că vor contribui la un spital de copii, dar, în realitate, banii nu au ajuns niciodată acolo.

Într-un videoclip postat pe Instagram, Chiara Ferragni și-a recunoscut „eroarea de comunicare” și a promis să doneze 1 milion de euro Spitalului Pediatric Regina Margherita din Torino.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni)

 

Cu un ton aproape lacrimogen, influencer-ul de 36 de ani a explicat că a făcut această conexiune aparentă între activitatea comercială și cea caritabilă „din eroare, în buna credință”.

Ea refuză să plătească amenda

Cu toate acestea, Ferragni nu acceptă ușor amenda impusă de Autoritatea de Concurență și Piață din Italia (AGCM), considerând-o „disproporționată și injustă”.

Ea intenționează să conteste amenda, menționând că, dacă va obține o reducere, va suplimenta donația ei cu o sumă echivalentă.

Pe de altă parte, AGCM a impus și o amendă de 420.000 de euro fabricantului de prăjituri Balocco, subliniind că acesta a făcut deja o donație de 50.000 de euro către spital cu luni înainte de lansarea pandoro-ului Ferragni.

Astfel, vânzările produsului nu au avut niciun impact asupra donațiilor către caritate.

Cu această controversă aflată în centrul atenției publice, este clar că Chiara Ferragni se confruntă cu o reputație șifonată și cu o muncă considerabilă de PR pentru a-și recâștiga încrederea fanilor săi.

În timp ce aceasta își recunoaște greșeala și încearcă să repare situația, lumea este în așteptare pentru a vedea dacă influencer-ul va putea să-și revină din această criză de imagine.

Tu ce părere ai de acest scandal?

Dacă ai un pont, let me know!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Momente comice de Crăciun cu Amy Claire 🤣

Cine are ziua de naștere pe 27 decembrie?