in ,

DrăguțDrăguț

Campania #SorrynotSorry: BT vorbește despre nevoia educației financiare a generației tale

Hey, dear Gen Z reader!🧚‍♀️

Să vorbim deschis. Structurile educaționale din România nu-ți asigură o bază de cunoștințe actuale care să te ajute să înțelegi cursul pieței și cerințele ei financiare.

De ce te-ar interesa?

Cu toții ajungem să o simțim pe propria piele. Mai devreme sau mai târziu. Și când se întâmplă asta? Poate când pleci la facultate, în alt oraș, și trebuie să-ți planifici singur bugetul pe care îl primești de la părinți. Iar la final de lună te trezești că ai rămas fără bani și nu știi ce nu ai făcut bine.💸

Well, well. Educația financiară nu e doar despre bani, ci despre înțelegerea vieții. La fel cum spuneau cei de la Școala de Bani într-un articol, educația financiară te ajută să înțelegi: pe ce îți cheltui banii și ce poți face pentru a ne gestiona responsabil finanțele personale.

Campania BT #sorrynotsorry

Ținând cont de această nevoie, cei de la Banca Transilvania au lansat o nouă campanie care pune în evidență nevoia educației financiare pentru generația ta.🙀

Hai să vezi ce ponturi a adunat BT pentru tine: ⬇️

1️⃣ Ce spune Deliric?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Deliric (@deliric)

 

2️⃣ Cum funcționează Round Up de la Banca Transilvania alături de Alex Trif?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 丁尺工乍 (@alextrif7)

 

3️⃣ Și ce împărtășește Cezara Cristescu comunității ei?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by cezara (@cezaracristescu)

Indeed, un pic de awareness nu strică în privința educației financiare!

Yes, dear Gen Z reader, Banca Transilvania is not like other banks și ne bucurăm că a preluat această inițiativă. 🪄

Dacă ai dorințe pentru alte articole asemănătoare, dă-ne un pont aici. 💖

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Carmen Grebenișan și Alex Militaru au făcut un traseu cu Mountain Bikes în Poiana Brașov

„Totul se rezumă la calitatea timpului și a conversațiilor” – vezi ce spune Carmen Grebenișan în noul ei ad