in

AdorAdor

Ana Mușat, beauty influencer: „Provocările pot fi depășite cu pasiune, perseverență și autenticitate.”

Ana Maria Mușat este un influencer aflat la început de drum, dar relevant și cu o comunitate puternică pe zona de beauty.

A intrat în mediul online cu mult timp în urmă, când apăreau primele vlog-uri românești, apoi a absentat o perioadă, întorcându-se, în forță, direct pe TikTok.

Când și cum a început călătoria ta în lumea online-ului?

Inițial, călătoria în lumea online-ului am început-o când aveam în jur de 15 ani și abia apăruse ideea de vlog la noi în țară. Atunci mi-am facut primul cont de YouTube la care se uitau doar colegii mei de clasă. 😂

Dar ca să revenim în prezent m-am „întors” în lumea online-ului cu adevărat pe la începutul lui 2023, pe TikTok, moment în care am și decis ca asta îmi place să fac – să îmi exprim creativitatea. 💟

Cât de important și relevant crezi că este un micro influencer?

Cred cu tărie în importanța micro-influencerilor în peisajul digital. În primul rand, fiind micro influencer ai un impact autentic și conexiuni mai profunde cu audiența ta. Brandurile ar trebui să lucreze cu micro-influenceri pentru că aceștia oferă un nivel de încredere pe care publicul îl prețuiește.

Câștigi exclusiv din online sau împarți pasiunea de beauty cu un job obișnuit?

La început lucram ca project manager la o casă de discuri unde, fun fact, o persoana din acel grup nu accepta deloc ideea ca eu sa fiu „în centrul atenției”, de aceea ajunsesem să îmi șterg până și contul de Instagram.

Acum câștig atât fiind community manager pe zona de TikTok Live, cât și din online, chiar din acel canal de Youtube de care vă spuneam mai sus, plus campaniile superbe de care am parte.

Cum ai ajuns să îți crești contul de instagram?

Contul nou de IG l-am crescut destul de repede atunci cand am început să postez Reel-uri. Dacă intrați la mine pe Reels o să vedeți atât sketch-uri bazate pe viața reală, cât și conținut de beauty.

De ce ai ales zona de beauty?

Am ales zona de beauty pentru că tind să consider că frumusețea este o formă de artă și autoexprimare. Prin machiaj și skincare putem crea opere de artă pe chipurile noastre și ne putem îmbunătăți încrederea în sine.

Abordez beauty-ul cu o viziune pozitivă, încurajând oamenii să se simtă bine în pielea lor și să își descopere propria frumusețe unică.

Care sunt brandurile cu care ai avut cele mai frumoase colaborări și de ce?

Fiind încă la început, abia acum am dat startul colaborarilor, iar printre primele avute s-au numarat cele de la Lensa și 24Beauty care au fost pur și simplu superbe, mai ales că am putut să îmi exprim și personalitatea în clipurile create alături de ei și asta mi se pare cel mai important lucru într-o colaborare.

Care sunt provocările unui micro influencer pe zona de beauty?

Pentru un micro influencer în zona de beauty, provocările pot include competiția acerbă în rândul creatorilor și dificultatea în obținerea vizibilității. Construirea unei audiențe loiale și menținerea unui conținut autentic sunt, de asemenea, provocări semnificative.

În plus, adaptarea la schimbările în tendințe și algoritmi este esențială pentru a rămâne relevant în peisajul dinamic al industriei beauty.

Provocările pot fi depășite cu pasiune, perseverență și autenticitate.

Ce faci în timpul liber și care sunt serialele tale preferate?

Eu am o pasiune pentru dans de mică, deci când mă apucă „inspirația” îl pun pe Iulian să danseze cu mine. Am încercat tot felul de seriale – Umbrella Academy, Breaking Bad etc., daaaar Gossip Girl e preferatul meu.

Cum îți planifici conținutul pentru online?

Pentru TikTok și Instagram nu am un program anume de postat, însă pentru Youtube e altfel pentru că încerc să postez cu program – luni, joi și sâmbăta de la 14:00. Pentru conținut folosesc atât telefonul, cât și un Sony a7c MarkII, green screen, lavaliere și tot ce e necesar.

De obicei, daca e nevoie de cineva care să stea în spatele camerei și să îmi dea indicații, îl am alături mereu pe Iulian, iubitul meu.

Ce planuri ai in calitate de creator de conținut?

În viitor, vreau să extind și să diversific conținutul meu, explorând noi trenduri și tehnici. Planific să dezvolt o comunitate mai puternică, să colaborez cu branduri care împărtășesc valorile mele și să ofer conținut care să inspire și să aducă bucurie.

Îmi propun să mă implic în proiecte care au un impact pozitiv asupra comunității și îmi doresc tare mult ca la un moment dat să devin sursa de inspirație pentru viitorii creatori.

Numește-mi trei produse de beauty de care te-ai îndrăgostit de când activezi în acest domeniu.

Eu una am mari probleme cu cearcănele, deci concealer-ul de la ELF nu îmi lipsește niciodată. Mai apoi, în rutina mea zilnică de make-up se află de fiecare dată blush-ul Too Faced Cloud Crush și, în final, consider că sprâncenele sunt cele mai importante, așadar Benefit Cosmetics Gimme Brow și Brow Pencil sunt mereu printre primele mele alegeri.

Cel mai important sfat pe care l-ai primit la începutul carierei tale în calitate de creator de conținut:

Orice e posibil și oricine poate reuși dacă chiar își dorește.

Emoji-ul tău go-to:

😜

Cu ce gând îți dorești să rămână oamenii din comunitatea ta online după ce consumă conținutul pe care tu îl creezi pentru ei:

Îmi doresc ca oamenii din comunitatea mea să rămână cu un sentiment de inspirație și poate și cu un ușor umor. Aș vrea ca prin conținutul meu să simtă un strop de bucurie și să-i încurajeze să își exprime creativitatea și frumusețea interioară. Sper să fie un loc în care fiecare persoană se simte acceptată și motivată să-și urmeze pasiunile. În esență, vreau să lăsăm împreună o amprentă pozitivă în lumea online! 🌈💕

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Ce carte ți se potrivește în funcție de serialele la care te uiți

Titus Antonescu, creator de conținut și participant la Chefi la Cuțite: „O zi din viața mea e haos, niciodată nu știu ce se petrece sau unde ajung și nu aș schimba nimic.”