in ,

AdorAdor

Amalia Nicoleta Dinu, creator de conținut: „Brandurile ar trebui să ofere mai multe oportunități micro influencerilor.”

Amalia Nicoleta Dinu este o tânără activă care își petrece timpul în aer liber, iar toată iarna o găsești pe pârtia de ski.

A intrat în sfera online-ului fiindcă își dorește să promoveze un stil de viață activ și să își creeze mai mult decât o comunitate, o familie online, cu care să împărtășească experiențele ei de zi cu zi.

Când și cum a început călătoria ta în lumea online-ului?

Deși conturile mele pe rețelele de socializare au o vechime de peste 10 ani, eu mi-am început călătoria în mediul online ca și creator de conținut în acest an, prin luna februarie.

Mi-a plăcut întotdeauna să postez pe feed sau story și să interacționez cu urmăritorii mei, dar începusem să îmi doresc mai mult de atât și anume să creez conținut mai atrăgător care să ajute oamenii din comunitatea mea într-un fel sau altul.

Eu sunt și instructor de snowboard, iar în iarna anului 2022 am observat că oamenii apreciau postările mele de la pârtie și primeam zilnic întrebări despre cum este vremea la munte, care este starea pârtiilor și cât de greu este acest sport pe care îl practic.

În felul acesta mi-am dat seama că pasiunea mea pentru fotografie și videografie poate fi dusă la un alt nivel și poate fi îmbinată cu dorința de a crea legături cu oamenii din online. Atunci am decis că vreau să devin un creator de conținut de succes și muncesc în fiecare zi pentru visul meu.

Cât de important și relevant crezi că este un micro influencer?

Din punctul meu de vedere, fiecare creator de conținut din mediul online este important și relevant, atâta timp cât iubește ceea ce face și este devotat. Spun acest lucru pentru că fiecare dintre noi suntem diferiți, avem propria noastră personalitate, iar aprenta noastră poate adăuga oricând un plus de valoare unui brand, indiferent cât de mică sau mare este comunitatea.

Cred că micro influencerii sunt foarte valoroși pentru branduri pentru că sunt extrem de implicați în campaniile pe care le primesc. Nu spun că ceilalți influencerii nu ar fi implicați, nici vorbă de asta, doar că, fiind la început de drum, micro influencerii au o doză puțin mai mare de motivație, fiind dornici de evoluție și afirmare pentru creșterea vizibilității în mediul online.

Brandurile ar trebui să ofere mai multe oportunități micro influencerilor pentru că mulți dintre aceștia nu se vor limita la cerințele minime din brief.  Este o afirmație pe care o susțin din propria mea experiență. 😊

Câștigi exclusiv din online sau împarți pasiunea de lifestyle cu un job obișnuit?

Începutul a fost greu, ba chiar aș putea spune foarte greu pentru că m-am lovit de foarte multe bariere. Aveam multe întrebări pentru care nu găseam răspuns, am primit foarte multe refuzuri pentru că eram la început de drum și încă sunt, iar multe persoane din online pe care le urmăream nu voiau să împărtășească nimic din experiența lorcu urmăritorii.

Efectiv era un domeniu pe care îl adoram, dar pur și simplu nu știam din ce parte să îl încep.

Se pare că dorința și pasiunea au fost mai puternice decât eșecurile pentru că nu am renunțat să creez conținut iar acum sunt aici, vorbind despre munca mea. În momentul de față nu activez doar în mediul online, deci nu câștig exclusiv doar din urma conținutului, dar nici nu am un job obișnuit.

Pe lângă creator de conținut mai sunt și instructor de snowboard încă din anul 2018 și fac parte dintr-o școală de schi și snowboard absolut minunată. De la prima lecție de snowboard pe care am oferit-o și până acum au trecut 5 ani și, cu toate că este un job sezonier, este una dintre cele mai mari pasiuni care mă reprezintă în totalitate.

Cum ai ajuns să îți crești contul de Instagram?

De când am început să creez conținut, contul meu de Instagram a devenit o carte deschisă pentru cei care mă urmăresc și nu numai. Odată cu intrarea în această lume, mi-am setat profilul ca fiind public, astfel încât toți utilizatorii platformei să aibă acces la conținutul meu. Practic, acesta a fost primul pas spre creșterea contului pentru că oamenii ajung la mine pe profil din diverse surse, se uită la conținutul meu și rămân doar dacă le place ceea ce postez.

Contul meu a crescut în urma publicării de conținut constat, adică minim o postare și 3 stories pe zi, lucru care îi face pe următiroii mei să nu se plictisească. Pe lângă acestea, la creșterea contului au mai contribuit foarte mult și giveaway-urile, pe care eu le-am organizat ca semn de mulțumire pentru comunitatea mea. Uneori am oferit produse realizate de mine, alteori produse sau servicii pentru care urmaritorii și-au manifestat interesul la un moment dat.

Cele mai importante tips&tricks pe care le pot oferii pentru tinerii care își doresc să activeze în acest domeniu sunt să creeze și să posteze constant chiar dacă nu au vreo colaborare activă, să își dorească cu adevărat să ajungă din ce în ce mai sus și să aibă întotdeauna respect pentru comunitatea lor, pentru că aceasta va deveni familia lor virtuală.

De ce ai ales zona de lifestyle?

Am ales zona de lifestyle pentru că sunt o persoană foarte activă, cu multe pasiuni. De mică am răspuns tuturor provocărilor și nu am lăsat niciun domeniu să treacă de mine, urmând ca apoi să îmi aleg doar nișele care îmi plac, atât în viața de zi cu zi cât și în mediul online.

Ceea ce vreau eu să menționez este faptul că, așa cum sunt în mediul online sunt și în viața reală. Îmi place să fac sport, să mă aranjez dar și să călătoresc și împărtășesc cu comunitatea mea toate aceste mici plăceri prin diverse tipuri de content. De fiecare dată vin cu o abordare autentică în fiecare domeniu, pentru că sunt de părere că personalitatea proprie este cea care ne definește și ne diferențiază de restul lumii. Iar creatorul pe care îl văd oamenii în online trebuie să fie 1 la 1 cu persoana din offline și aici nu mă refer la aspectul fizic, ci mai degrabă la caracter.

Care sunt brandurile cu care ai avut cele mai frumoase colaborări și de ce?

Din februarie și până acum am avut foarte multe colaborări, deși nu aș fi crezut acest lucru la început. În primul rând, vreau să spun că mi-au plăcut absolut toate colaborările pe care le-am avut până acum și nu am avut experiențe neplăcute cu niciun brand. Sunt extrem de recunoscătoare pentru ce mi s-a întâmplat până acum în online, pentru fiecare oportunitate primită din partea brandurilor, însă am și câteva branduri pentru care am dezvoltat o recunoștință aparte.

Printre acestea se regăsesc brandurile Ivatherm, Keff, și Garnier. Ivatherm a fost primul brand cu care am colaborat, primul brand care a avut încredere în mine și care mi-a oferit și alte colaborări după ce prima s-a finalizat cu succes.

Keff este un brand pe care eu îl îndrăgesc încă de la lansarea primelor geluri de duș și mi-am dorit extrem de mult colaborare cu acesta. Am avut 2 colaborări foarte frumoase împreună și recent am primit un colet surpriză din partea lor, drept mulțumire pentru munca depusă. Foarte emoționant a fost momentul.

Garnier este brandul de la care folosesc cele mai multe produse în viața de zi cu zi, am avut colaborări foarte frumoase cu ei pentru că nu au avut niște cerințe exacte și m-au lăsat să fiu cât de creativă mi-am dorit. Mai mult decât atât, sunt foarte activi în mediul online și am comunicat foarte eficient cu ei.

Care sunt provocările unui micro influencer pe zona de lifestyle?

Provocările sunt multe și apar în fiecare zi, din fericire. Spun din fericire pentru că pe mine mă scot mereu din zona de confort și îmi place foarte tare acest lucru pentru că fentez de fiecare dată monotonia, deși este foarte greu spre imposibil să intri în monotonie când activezi în mediul online.

Pe zona de lifestyle, provocările pentru un micro influencer sunt adesea legate de propriile sale obiceiuri. Înainte de postarea conținutului apar întrebări de genul „Oare oamenii vor rezona cu pasiunile mele?”, „Ce vor crede urmăritorii mei despre rutina de seară?”, „Dacă oamenii nu vor fi încântați de activitățile mele zilnice?”. Cred că cea mai mare provocare în această zonă este să fii TU și să nu te gândești atât de mult la ceea ce vor crede oamenii, pentru că niciodată nu vei putea fi pe placul tuturor.

Ce faci în timpul liber și care sunt serialele tale preferate?

Cel mai tare îmi place sa îmi petrec timpul liber prin călătorii, dar și prin sport. De fiecare dată când prind ocazia fug din oraș cu dorința de a descoperi locuri noi, iar pe timpul iernii, majoritatea timpului liber mi-l petrec pe pârtie. Evident, niciodată nu îmi lipsește telefonul mobil pentru că mereu vreau să imortalizez cât mai multe momente frumoase.

Cât despre seriale, vai, este greu de ales, dar în top 3 seriale preferate vor rămâne mereu Grey’s Anatomy, Gossip Girl și Peaky Blinders.

Cum îți planifici conținutul pentru online?

Depinde foarte mult de perioada în care mă aflu. Dacă am o perioadă încărcată, cu multe campanii, atunci conținutul este oarecum planificat astfel încât să nu depășesc niciun deadline. Îmi place foarte mult să fiu punctuală. Dar am și multe perioade în care sunt spontană, iar în cazul acesta conținutul este creat și postat pe loc.

Ce planuri ai pentru viitor ca și creator de conținut?

De-a lungul timpului am învățat faptul că nu trebuie să dezvălui nimănui planurile mele de viitor și că trebuie mai degrabă să mă focusez permanent pe realizarea lor. Dar vouă o să vă mărturisesc totuși câteva aspecte pe care îmi doresc să le obțin în viitorul apropiat.

Îmi doresc să îmi îmbunătățesc conținutul în fiecare zi și să îmi cresc conturile din online, de la o lună la alta.

De asemenea, îmi doresc tare să cunosc cât mai mulți creatori de conținut cu care să împărtășesc secrete din spatele acestui domeniu și să fac parte dintr-o comunitate de creatori pasionați. Cam atât pentru moment, sper să îmi pot îndeplini aceste dorințe cât de curând. Fingers crossed!

Numește-mi trei produse de beauty de care te-ai îndrăgostit de când activezi în acest domeniu.

De-a lungul acestei perioade am descoperit și testat multe produse, de unele dintre acestea m-am îndrăgostit iremediabil, iar pe altele dintre acestea nu le-am mai folosit pentru că am descoperit că nu mi se potrivesc. Printre produsele de care m-am îndrăgostit se regăsesc: apa micelară cu vitamina C de la Garnier, gelul de duș de la Keff și serumul Mineral 89 de la Vichy.

Cel mai important sfat pe care l-ai primit la începutul carierei tale în calitate de creator de conținut:

Nu renunța! Lasă pasiunea și dorința să te ghideze, muncește în fiecare zi și vor apărea și rezultatele!

Emoji-ul tău go-to:

🫶

Cu ce gând îți dorești să rămână oamenii din comunitatea ta online după ce consumă conținutul pe care tu îl creezi pentru ei:

În urma conținutului meu, vreau ca oamenii să rămână cu ideea că trebuie să zâmbească în fiecare zi, că nu trebuie să nu renunțe la visul lor și că trebuie să se bucure mereu de cele mai mici lucruri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Iată un truc de la Catincca pentru a scăpa de cearcăne și puffiness 💆🏼‍♀️

Spotted: Dove Cameron și Damiano David și-au oficializat relația, vezi aici